Personalet
Baunevangen deler ejendomskontor og personale med Hvidovre Boligselskabs øvrige afdelinger.
Baunevangen deler ejendomskontor og personale med Hvidovre Boligselskabs øvrige afdelinger.
Christina Hansen er tiltrådt som driftslederassistent den 1. september 2017. Christina kommer fra en stilling som Serviceassistent i Holbæk Boligselskab. Driftsleder- assistenten er driftslederens stedfortræder og varetager derfor også opgaver if. med fraflytningssyn, indflytningssyn, forsikringssager, bogføring, rekvirering af håndværkere m.m.
Jan har arbejdet inden for boligsektoren de sidste mange år, og har været ansat her i Hvidovre Boligselskab siden 1999.
Jan er tilknyttet Hvidovreparken, Baunevangen samt Ældreboligerne, hvor han sørger for renholdelse, vedligeholdelse, glatførerbekæmpelse og beboerservice.
Annette er ansat på ejendomskontoret januar 2021.
Har tidligere arbejdet med driftsrelaterede opgaver i andre boligorganisationer og har bl.a. indsamlet oplysninger og beskrevet boliger, afdelinger og nærområder i hele Danmark.
Tager i mod beboer henvendelser på ejendomskontoret, telefon, hjemmeside og beboer-app.
Rekvirere håndværkere, Forsikringssager, Bogføring, Referater fra møder samt mange andre "blæksprutte" opgaver hvis der skulle opstå problemer i og omkring dit lejemål.
KAB: Bygge- og Boligadministration, som er vores administrationsselskab, varetager en række administrative og praktiske opgaver for Baunevangen og de øvrige afdelinger i Hvidovre Boligselskab. Til dette formål er ansat:
Den lokale kundechef har det overordnede administrative og driftsmæssige ansvar for boligorganisationen, herunder det overordnede ansvar for samarbejdet mellem Hvidovre Boligselskab og KAB.
Den lokale kundechef sikrer de løbende driftsopgaver i tæt samarbejde med ejendomskontoret og skal kontaktes vedrørende ændringer, som ønskes foretaget i lejemålet. Brug kontaktformular på KAB-faneblad.
Mail: andbr@kab-bolig.dk