Baunevangen - Kontakt ejendomskontoret

Kontakt

Baunevangen deler ejendomskontor og personale med Baunevangens Ældreboliger og Hvidovreparken i boligselskabets driftsfællesskab.

Ejendomskontoret

Adresse: Hvidovrevej 154, st.th., 2650 Hvidovre

Servicemedarbejderne i boligselskabet beskæftiger sig med almen beboerservice bl.a. renholdelse, vedligeholdelse, glatførebekæmpelse og affaldshåndtering.

Kontoret kan kontaktes i alle forhold vedrørende medarbejdernes arbejdsområder samt eks. skader i din bolig og rekvirering af relevant håndværkerbistand.

Driftslederen på ejendomskontoret er endvidere ansvarlig for afdelingens daglige drift og varetager fraflytninger, indflytninger, forsikringssager samt håndværkertilsyn mm.

Har du ønske om ændringer i din bolig, som vedrørende råderet eller andre ændringer som ønskes foretaget i lejemålet skal du kontakte selskabets Kundechef.
(se faneblad KAB)

Send mail til ejendomskontoret

E-mail: EK-HvidovreBoligselskab@kab-bolig.dk

Åbningstider på ejendomskontoret

Personlig henvendelse:  
Mandag, onsdag og fredag: kl. 8.00 - 9.00
Torsdag (aftenåben): kl. 16.30 - 17.30
Bemærk tirsdag er kontoret lukket.
Telefonisk henvendelse:  
Tlf. 36 75 07 14
Mandag, onsdag og fredag: kl. 9.00 - 11.00
Torsdag (aftenåben): kl. 15.30 - 16.30
Bemærk tirsdag er kontoret lukket.

Efter kl. 11.00 bliver der ikke betjent henvendelser, hverken personligt eller telefonisk. De behandles først den først kommende hverdag (eller hurtigst muligt derefter).
Hvis der opstår en alvorlig AKUT situation (rørbrud, manglende strøm i bolig, manglende varme i bolig) indenfor ejendomskontorets arbejdstid, vil sagen blive håndteret .

Efter arbejdstid  - og behov for bistand

Har du alvorlige skader udenfor kontorets alm. arbejdstider kan du tage kontakt til Vagtordningen  - Se faneblad Vagtordning

App - Mig og Min Bolig

Med beboerapp'en Mig og Min Bolig kan du kommunikere med ejendomskontoret
- også uden for åbningstid.

Gå til KABs hjemmeside for mere information: https://www.kab-bolig.dk/app

TOP