Beboerdemokratiet i Baunevangen
Et fornuftigt samarbejde mellem de 151 familier der, er Baunevangens beboere, er en forudsætning for, at vi kan få det hele til at fungere.
Der er beboernes ansvar, at de lovpligtige relationer til myndigheder og andre eksterne institutioner bliver varetaget, og dels er der vores økonomi (de 151 familiers husleje), som også skal forvaltes på lovlig vis.
På det årlige afdelingsmøde i marts måned vælger Baunevangens beboere en afdelingsbestyrelse til at repræsentere sig.
Det er bestyrelsen, der træffer de daglige beslutninger vedr. boligafdelingen.
Afdelingsbestyrelsen består af 5 medlemmer og to suppleanter, som skal styrer afdelingens økonomi, vedligeholdelsesplaner og aktiviteter i tæt samarbejde med boligadministrationsselskabet KAB og driftsledelsen.
Afdelingsbestyrelsen varetager løbende bestyrelsesansvar i forhold til KAB og boligafdelingens drift.
Afdelingsbestyrelsen har pligt til at efterleve afdelingsmødets beslutninger og beslutninger truffet ved urafstemninger.
Kontakt din afdelingsbestyrelse
Ønsker du at komme i kontant med afdelingsbestyrelsen, skal dette ske ved at sende mail til afdelingsbestyrelsens adresse afdelingsbestyrelsen@baunevang.dk eller ved skrivelse lagt i Beboerhusets postkasse. Der må forventes en reaktionstid på max. 8 dage.
I ekstraordinære/akutte tilfælde kan bestyrelsesmedlemmerne kontaktes pr. telefon.
Mail til afdelingsbestyrelsen
E-mail: afdelingsbestyrelsen@baunevang.dk
OBS: Bestyrelsens mail-postkasse bliver ikke tømt og læst dagligt. Du må derfor påregne nogen ventetid, hvis din henvendelse kræver svar fra afdelingsbestyrelsen.